HENNES & MAURITZ czy H&M ?

H&MHennes & Mauritz – Słowa których większość z nas kompletnie nie kojarzy. Jednak kiedy podane są w formie skrótowej H&M automatycznie nasz umysł kojarzy to z popularną firmą sprzedającą odzież. Sklap posiada taką nazwę ponieważ jest szwecką firmą odzieżową którą założył Erling Persson. Hennes po szwedzku oznacza „jej” lub „dla niej” i jaki można się domyślić na początku sprzedawał tylko ciuchy dla kobiet pod nazwą HENNES. Kiedy Persson wykupił sklep Mauritz Widforss kolekcja została poszerzona o ubrania dla niego i od tamtego czasu do dziś prosperuję pod nazwą Hennes & Mauritz. W roku 1998 jej inicjały zostały wykupione i stworzyły własną domenę internetową H&M. Firma ta prowadzi około 2 300 sklepów w 38 krajach w tym Polsce. Najwięcej sklepów znajduje się w Niemczech, posiadają nawet własną dewizę „Moda i jakość po najlepszej cenie”. H&M nie posiada własnej marki ubraniowej tylko zaopatrza ten sklep wiele niezależnych od żadnej firmy dostawców.Pierwszy polski sklep pod tą nazwą stanął w 2003 roku w Warszawie.

Comments are closed.

Search
Advertisement
Grudzień 2017
P W Ś C P S N
« Lis    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
  • Nowoczesny świat, a internet

    4 lata ago
    Nowoczesny świat ukazuje nam wielkie możliwości jakie zostają nam dane, świat zmienia się nie do poznania, ale pojawiają się także dziedziny naszego życia, które znacznie zmieniają naszą wiedzę o świecie. Internet staje się bardzo rozwojowym medium, oczywiście wiedza staje się być naszym pobratymcem, jednak doskonałe jej wykorzystanie świadczy pewnych stawianych przez nas i nasze możliwości…
  • RESERWED – kolekcja dla niej

    4 lata ago
    Obecna kolekcja sklepów marki reserwed bogata jest w nadruki na ciuchach dla kobiet jak i dla mężczyzn. Przedstawiona kolekcja będzie się dotyczyła mody damskiej. W hicie tego lata znajdują się liczne koszulki z krótkim rękawem ograniczające się do kolorów z typu nude czyli obracających się w palecie kolorów beżowych, brązowych, czarnych i białych. Na koszulkach…
  • Nowoczesność w kształtowaniu potrzeb

    4 lata ago
    Konsumpcja staje się czynnikiem zmieniającym nasze podejście społeczne, umiejętność pewnego kreowania naszymi zakupami staje się wynikiem kampanii reklamowych, czynników wpływających na jakość prezentowanych przez nas ofert. Świat się zmienia, ale nasze potrzeby także w szerokim zakresie ulegają wielkiemu kreowaniu na nowoczesny świat. Nowoczesne społeczeństwo wielką wagę przykłada do posiadania, oczywiście czasami staje się być to…